اجرای طرح همگام با کشاورز در ۷۰ روستای اراک

فروردین 14, 1401
440 بازدید

اجرای طرح همگام با کشاورز در ۷۰ روستای اراک   اراک– پایگاه خبری چشم براه: فرمانده سپاه ناحیه اراک از اجرای خدمات دامپزشکی به ۵۲۰ رأس سبک و اجرای طرح همگام با کشاورز در ۷۰ روستای شهرستان اراک خبر داد. به گزارش پایگاه های خبری چشم‌براه؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری در حاشیه بازدید از اجرای […]

اجرای طرح همگام با کشاورز در ۷۰ روستای اراک

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده سپاه ناحیه اراک از اجرای خدمات دامپزشکی به ۵۲۰ رأس سبک و اجرای طرح همگام با کشاورز در ۷۰ روستای شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش پایگاه های خبری چشم‌براه؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری در حاشیه بازدید از اجرای رزمایش نوروزی جهاد خودکفایی اراک که به همت جهادگران بسیجی در روستاها در حال اجرا است؛ گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و احیای امید در روستاها و مناطق روستایی کم‌برخوردار؛ کلینیک های سیار دامپزشکی بسیج در شهرستان اراک به همت جهادگران بسیجی و متخصص راه اندازی شد؛ که منشأ خدمات فراوانی به مردم بخصوص در مناطق روستایی هستند.

وی افزود: ارائه خدمات رایگان به دامداران از جمله مشاوره؛ ویزیت واکسناسیون دام و ارائه سایر خدمات دیگر از جمله اهداف راه اندازی کلینیک های سیار دامپزشکی است و جهادگران جوان با نقش‌ آفرینی در روستاها فعالیت رایگان ارائه می‌دهند.

مهجوری خاطرنشان کرد: اجرای طرح همگام با کشاورزی با هدف حمایت از تولید از برنامه‌های مهم بسیج است و در بیش از ۷۰ روستای شهرستان عراق این طرح در حال اجرا است.