اماکن ورزشی شهرستان‌ها رنگ قرمز کرونایی استان مرکزی تعطیل اعلام شد

بهمن 14, 1400
378 بازدید

از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛ اماکن ورزشی شهرستان‌ها رنگ قرمز کرونایی استان مرکزی تعطیل اعلام شد   اراک–معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اماکن ورزشی شهر های قرمز به مدت یک هفته تعطیل میباشد. به گزارش‌ خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره […]

از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

اماکن ورزشی شهرستان‌ها رنگ قرمز کرونایی استان مرکزی تعطیل اعلام شد

 

اراک–معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اماکن ورزشی شهر های قرمز به مدت یک هفته تعطیل میباشد.

به گزارش‌ خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یحیی زاهدی افزود: تمام اماکن ورزشی و فرهنگی استان مرکزی که در شرایط قرمز به سر می برند از روز دوشنبه دوازدهم بهمن بمدت یک هفته تعطیل است.

وی اظهار کرد: در پی جلسه پدافند غیر عامل ذیستی استان مرکزی که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس(امیکرون) تشکیل شده بود مصوب شد تمام سالن های ورزشی فرهنگی ، خصوصی و دولتی استخرها و دیگر اماکن ورزشی تعطیل میباشند.

زاهدی خاطرنشان کرد : مردم ضمن حفظ آرامش در نظر داشته باشند این تصمیم به منظور رعایت نکات پیشگیرانه بوده و در حال حاضر شرایط استان کاملاً عادی است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد : کمیته بازرسی باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به صورت منظم از اماکن ورزشی سطح استان سرکشی و بازدید نموده ؛ ضمنا رعایت دستور العمل فوق لازم الاجراست و در صورت سرپیچی با مجموعه متخلف برخورد خواهد شد.