انعقاد خرید نردبان ۶۴متری سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک

انعقاد خرید نردبان ۶۴متری سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک
دی 26, 1401
203 بازدید

رویای سازمان آتش نشانی اراک تحقق یافت؛ انعقاد خرید نردبان ۶۴متری سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک اراک –پایگاه خبری چشم براه: رییس سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری اراک گفت: قرارداد خرید نرده‌بان ۶۴ متری آتش‌نشانی اراک پس از پیگیری‌های چند ساله، منعقد شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه؛ به نقل از اداره ارتباطات و […]

رویای سازمان آتش نشانی اراک تحقق یافت؛

انعقاد خرید نردبان ۶۴متری سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری اراک گفت: قرارداد خرید نرده‌بان ۶۴ متری آتش‌نشانی اراک پس از پیگیری‌های چند ساله، منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محسن فضلی افزود: پیگیری خرید این نرده‌بان به عنوان یک نیاز واجب در شهر اراک از دوره شورای اسلامی پنجم آغاز و در دوره ششم با جدیت بیشتری دنبال شد تا به قرارداد رسید.
وی اظهار کرد: قرارداد این نرده‌بان ۶۴ متری، ۲ میلیون و ۵۰ هزار یورو است که مقرر شده با نرخ یورو نیمایی (حدود ۶۰۰ میلیارد ریال) تامین شود.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، خاطرنشان کرد: با انعقاد قرارداد انجام شده، ۲۵ درصد مبلغ پرداخت شد و تا یک سال آتی این نرده‌بان تحویل آتش‌نشانی اراک می‌شود.
فضلی بیان داشت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک در ساخت و سازهای جدید سختگیری‌های جدی در ایمنی سازه‌ها دارد اما در گذشته بناهایی ایجاد شده که ایمنی در آنها رعایت نشده و بی‌توجهی به رفع آنها می‌تواند خطرات زیادی را ایجاد کند.
وی گفت: در شهر اراک وجود ۲ نرده‌بان بلند، یکی برای امدادرسانی و یکی برای اطفای حریق نیاز است که خوشبختانه خرید یک دستگاه ۶۴ متری آن به مرحله انعقاد رسید.
به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، هم‌اکنون ۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین امداد و نجات و اطفای حریق در این سازمان وجود دارد.