تسریع در آماده سازی زیرساخت پرداخت الکترونیکی حمل و نقل شهری اراک در دستور مدیریت شهری قرار گیرد

اسفند 26, 1400
165 بازدید

استاندار استان مرکزی عنوان کرد: تسریع در آماده سازی زیرساخت پرداخت الکترونیکی حمل و نقل شهری اراک در دستور مدیریت شهری قرار گیرد اراک- پایگاه خبری چشم براه: شهردار اراک موضوع آماده سازی پرداخت الکترونیکی حمل و نقل شهری را هرچه سریع تر انجام دهد و حق مردم نیست که با پول نقد سوار اتوبوس […]

استاندار استان مرکزی عنوان کرد:

تسریع در آماده سازی زیرساخت پرداخت الکترونیکی حمل و نقل شهری اراک در دستور مدیریت شهری قرار گیرد

اراک- پایگاه خبری چشم براه:
شهردار اراک موضوع آماده سازی پرداخت الکترونیکی حمل و نقل شهری را هرچه سریع تر انجام دهد و حق مردم نیست که با پول نقد سوار اتوبوس شوند.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، استاندار مرکزی در آیین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک با بیان مطلب بالا گفت: حرکت در حوزه مدیریت شهری کلانشهر اراک با شتاب و هدف ایجاد شرایط مطلوب در حوزه بهبود رفاه شهروندان در حال شکل‌گیری است.

فرزاد مخلص الائمه با بیان اینکه طرح های حوزه عمرانی و آبادانی بسیاری از روند حرکتی را در بر می گیرد افزود: اعتبارات چشمگیری برای طرح‌ها در حال اجرا در اراک و سایر شهرها استان از جمله کتابخانه مرکزی اراک، مجتمع فرهنگی خنداب و کمیجان، استخر خنداب و چند طرح در شهرستان محلات تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بر راه‌اندازی هر چه سریعتر موضوع پرداخت الکترونیکی حمل و نقل شهری توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک حمل و نقل شهری انجام شود. زیرا این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است. و البته دادستان هم باید ورود کند تا مسئله زودتر گره‌گشایی شود. زیرا این از مطالبات به حق مردم است.

مخلص الائمه دربخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در آستانه شب بزرگ نیمه شعبان، فعالیت‌های دیگری در نقاط مختلف استان در حال اجرا است و امروز (پنجشنبه) عملیات اجرایی یکی از بزرگترین کشتارگاه‌ها با ظرفیت ۲۵۰ راس کشتار دام سنگین و ۲۰۰ راس کشتار دام سبک در شهر داودآباد اراک آغاز شد و بهره‌برداری از این طرح در تامین مایحتاج گوشت مردم و استان‌های همجوار نقش موثری دارد.