توقیف خودرو های رانندگان حادثه ساز تا پایان تعطیلات

خرداد 13, 1401
163 بازدید

رئیس پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد: توقیف خودرو های رانندگان حادثه ساز تا پایان تعطیلات     اراک–پایگاه خبری چشم براه: رئیس پلیس راه استان از توقیف خودروی رانندگان حادثه ساز تا پایان تعطیلات خبر داد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد پورشمس گفت: با […]

رئیس پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد:

توقیف خودرو های رانندگان حادثه ساز تا پایان تعطیلات

 

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
رئیس پلیس راه استان از توقیف خودروی رانندگان حادثه ساز تا پایان تعطیلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد پورشمس گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش مسافرت ها و حجم گسترده تردد ها از سطح محور های مواصلاتی تمهیداتی از سوی پلیس راه استان مرکزی اجرایی می شود .

وی افزود: برای تسهیل در روند عبور و مرور مسافران از محورهای مواصلاتی استان مرکزی تمامی عملیات های عمرانی از ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ تا ۱۷ خرداد متوقف می شود .

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اعزام بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و همچنین تردد زائران استان های اصفهان و همدان از محور های مواصلاتی استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل خاطر نشان کرد: تیم های پلیس راه کنترل ویژه ای بر ناوگان مسافربری در ایام تعطیلات اجرا و با اتوبوس های غیر استاندارد ، اتوبوس های شهری و مینی بوس های که فاقد مدارک لازمه برخورد خواهد کرد و از ادامه سفر این خودرو ها جلوگیری می شود.