خانه فرهنگ کار و تلاش هپکو اراک افتتاح شد

خانه فرهنگ کار و تلاش هپکو اراک افتتاح شد
بهمن 20, 1400
243 بازدید

با حضور مدیرکل کار استان مرکزی؛ خانه فرهنگ کار و تلاش هپکو اراک افتتاح شد اراک– خانه فرهنگ کار و تلاش شرکت هپکو اراک در نهمین روز از ایام دهه فجر سال جاری با حضور مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گشایش یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم‌براه؛ مدیرکل تعاون؛ کار و […]

با حضور مدیرکل کار استان مرکزی؛

خانه فرهنگ کار و تلاش هپکو اراک افتتاح شد

اراک– خانه فرهنگ کار و تلاش شرکت هپکو اراک در نهمین روز از ایام دهه فجر سال جاری با حضور مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم‌براه؛ مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در آیین گشایش خانه فرهنگ کار و تلاش شرکت هپکو با بیان اینکه خانه فرهنگ کار و تلاش در واحدهای صنعتی و تولیدی می تواند فرایند ارتقای فرهنگ کار و تلاش و اهمیت آن در جامعه را تسهیل کند؛ گفت: خانه فرهنگ کار و تلاش؛ مرکزی است که به استناد ماده ۳ اساسنامه مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران ایجاد و به منظور رصد مولفه های فرهنگ کار و ترویج برنامه های مربوط به آن فعالیت می‌کند.

سام دلیری؛ هدف از ایجاد و راه اندازی خانه فرهنگ کار و تلاش را زمینه و آماده سازی ترویج و ارتقاء وجدان کار از طریق تعلیم و تربیت نیروی کار؛ ترویج فرهنگ کارآفرینی؛ تقویت زمینه‌های ابتکار و خلاقیت نیروی کار و شناسایی کارگران و کارفرمایان نمونه و خلاق و ایجاد تقویت نشاط اجتماعی و روابط انسانی در محیط کار و… عنوان کرد.