راهیابی تنیس استان مرکزی در خانه‌ها و خانواده‌ها

راهیابی تنیس استان مرکزی در خانه‌ها و خانواده‌ها
آبان 21, 1400
412 بازدید

راهیابی تنیس استان مرکزی در خانه‌ها و خانواده‌ها اراک– جشنواره تنیس و خانواده برای دومین سال با هدف آشنایی خانواده های علاقمند با این ورزش مفرح و شادی بخش به میزبانی شازند برگزار شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ ورزش تنیس از جمله ورزش های مفرح و شادی بخش و روح پرور است […]

راهیابی تنیس استان مرکزی در خانه‌ها و خانواده‌ها

اراک– جشنواره تنیس و خانواده برای دومین سال با هدف آشنایی خانواده های علاقمند با این ورزش مفرح و شادی بخش به میزبانی شازند برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ ورزش تنیس از جمله ورزش های مفرح و شادی بخش و روح پرور است که از گذشته در میان خانواده‌ها از اقبال خوبی برخوردار بوده است. اما مدت ها است به دلیل نبود شرایط و امکانات و گرایش‌های جامعه به ویژه جوانان و خانواده ها به سمت فضای مجازی و مزید بر آن هم حضور میهمان ناخوانده کرونا موجب شد تا این ورزش مفرح و شادی بخش که باعث تقویت روح و جسم می شود خود را در میان جامعه و خانواده‌ها کم‌رنگ ببیند. تا اینکه هم اکنون با تلاش علیرضا قیصری رئیس پرتلاش هیأت تنیس استان خون تازه‌ای در رگ‌های این ورزش جاری شد و به میان خانواده‌ها راه پیدا کرد، تا به جایگاه واقعی و ارزشمند خودش دست پیدا کند.
بر همین اساس با همکاری کمیته های توسعه توسعه قهرمانی؛ مسابقات؛ مربیان و دبیر هیأت تنیس شهرستان شازند؛ دومین‌جشنواره تنیس و خانواده با هدف جذب علاقمندان و خانواده های به این ورزش باحضور خانواده های ورزشکاران رده سنی ۱۶ سال برگزار شد.
در این جشنواره خانوادگی تنیس؛ خانواده‌ها از شهرهای اراک و شازند حضور داشتند و رقابت جشنواره‌ی در زمین تنیس شهدای فتح المبین شازند پیگیری شد. که در نهایت خانواده سمیعی عنوان نخست را کسب کرد و خانواده رحیمی نیز عنوان دوم را به خود اختصاص داد.
همچنین در پایان هم هدایایی به رسم یادبود به خانواده های برتر اهدا شد.