عملیات روکش آسفالت باند جنوبی نوبران به غرق آباد پایان یافت

خرداد 1, 1401
90 بازدید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد؛ عملیات روکش آسفالت باند جنوبی نوبران به غرق آباد پایان یافت   اراک–پایگاه خبری چشم براه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت محور قدیم ساوه-همدان در محدوده نوبران تا غرق آباد به طول چهار کیلومتر با […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد؛

عملیات روکش آسفالت باند جنوبی نوبران به غرق آباد پایان یافت

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت محور قدیم ساوه-همدان در محدوده نوبران تا غرق آباد به طول چهار کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش‌ پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی با اشاره به ارتقای قابل توجه روکش آسفالت راه‌ها در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد در سال گذشته از اتمام عملیات اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه-همدان حدفاصل نوبران تا غرق آباد خبر داد.

وی محور قدیم ساوه-همدان را یکی از محورهای پر تردد استان عنوان کرد و افزود: این طرح به طول چهار کیلومتر با ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید تا موجب فراهم ساختن رضایت کاربران جاده‌ای بویژه مردم منطقه گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هر یک از راه‌های استان را یک کارگاه جاده‌ای عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۴۵ پروژه بزرگ در مجموع راه‌های استان فعال است که توسط پیمانکاران بخش خصوصی عملیات اجرایی آن در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح‌های عمرانی مذکور، اقدامات راهداری محوری و خدمات جاری در حوزه فعالیت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ها نیز همواره برقرار بوده که بصورت شبانه‌روزی توسط راهداران خدوم سراسر استان با بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات سازمانی انجام می‌شود.