مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد، یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی در اراک برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد، یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی در اراک برگزار می شود
شهریور 25, 1400
505 بازدید

  اراک– مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی با هدف ترویج و تبیین فرهنگ و ایثار و شهادت در اراک برگزار می شود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، عابد حقدادی در اولین نشست برنامه ریزی یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی با اشاره به اینکه، جامعه به […]

 

اراک– مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی با هدف ترویج و تبیین فرهنگ و ایثار و شهادت در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، عابد حقدادی در اولین نشست برنامه ریزی یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی با اشاره به اینکه، جامعه به تبیین و تشریح فلسفه شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام نیاز دارد، اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه بیش از هر زمان دیگر به تبیین و تشریح فلسفه شهادت طلبی رزمندگان نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت و سربلندی نظام در بسیاری از عرصه ها جهانی، مستلزم ترویج و تبلیغ اهداف شهیدان در دفاع از نظام است.

حقدادی گفت: ترویج عقاید و ایدئو لوژی افرادی که با نثار جانشان از نظام جمهوری اسلامی و سرزمین شان دفاع کردند مهمترین و تاثیرگذارترین راه برای غلبه بر مشکلات می باشد.

وی با اشاره به اینکه ترویج روحیه ایثار و گذشت در بین افراد جامعه می تواند نقش بسزایی در سربلندی ایران اسلامی در مجامع بین المللی داشته باشدخاطرنشان ساخت:مطمئنا همانگونه که شهدا با ایثار و از خود گذشتگی موجب پیروزی حق بر باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس شدنداکنون هم اگر تک تک افراد جامعه به تاسی و پیروی از اهداف شهدا در مقابل رویکرد مستکبران بایستند قطعا پیروزی با نظام جمهوری اسلامی است.

 

 

 

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی، به جایگاه گرانقدر شهدا در این دنیا و آخرت پرداخت و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی به منظور یادآوری رشادتها و آرمانهای شهدا بالخص شهدای ورزشکار دردستور کارقرار گرفت تا بدین ترتیب زمینه ساز تحقق آرمانهای شهدا در جامعه باشیم.

وی برگزاری این یادواره را موثر درروحیه خدمت رسانی بهتر به مردم دانست و اعلام کرد: شهدا به منظور دفاع از آرمانهای انقلاب و دفاع از میهن شان جان خود را نثار کردند تا مردم سرزمین شان در کمال آرامش زندگی کنند بر این اساس جامعه ورزش و جوانان نیز هم با برگزاری یادبود شهداء ، تشکیل گروههای جهادی ،جمع آوری کتاب سیمای شهدای ورزشکار استان،کمک رسانی به مناطق روستایی و کم برخوردار جامعه هدف وبرگزاری فعالیتهای مختلف فرهنگی ورزشی توانسته رسالت خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی انجام و ادامه دهنده راهشان باشیم.