هفته سختی را در پیش رو خواهیم داشت / پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی باید در اسرع وقت پرداخت شود

هفته سختی را در پیش رو خواهیم داشت / پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی باید در اسرع وقت پرداخت شود
مرداد 28, 1400
476 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه هیئت رییسه دانشگاه در روز دوشنبه ۱۸ مرداد خطاب به معاونین و مدیران خود گفت: پرداخت حقوق نیروهای کارگری به خصوص خدماتی ها باید در اولویت باشد. دکتر سید محمد جمالیان گفت : نیروهای خدماتی در تمام واحد های دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان بار زیادی را […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه هیئت رییسه دانشگاه در روز دوشنبه ۱۸ مرداد خطاب به معاونین و مدیران خود گفت: پرداخت حقوق نیروهای کارگری به خصوص خدماتی ها باید در اولویت باشد.

دکتر سید محمد جمالیان گفت : نیروهای خدماتی در تمام واحد های دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان بار زیادی را متحمل شده و زحمات فراوانی را می کشند، به همین دلیل پرداخت حقوق آنها نیز باید در اسرع وقت و با کمترین تاخیر باشد.

او افزود : به معنای واقعی کلمه، توانی در کادر درمان نمانده و خستگی به خصوص در سانتر های کرونا،موج می زند.

وی تاکید کرد : این روزها همکاران و پرسنل به دلیل مشکلات تاخیر در پرداخت حقوق(نیروهای شرکتی و کارگری) و البته ارتباط با مردم و ارباب رجوعانی که با ناراحتی به مراکز درمانی مراجعه می کنند، تحت شدیدترین فشار ها هستند و باید با آنها مدارا کرد.

دکتر جمالیان در ادامه از دکتر سلطانی(معاون منابع انسانی و آقای جیریایی(مدیر منابع مالی)دانشگاه علوم پزشکی اراک خواست در اولین فرصت حقوق این همکاران واریز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین به راه اندازی نقاهتگاه سرپایی هم اشاره کرد و گفت : به دلیل ارائه خدمات مناسب تر، مقرر شد 2 پزشک دیگر به منظور راه اندازی شیفت بعداز ظهر در این مرکز فعالیت کنند که در این صورت در شیف بعداز ظهر نیز، می توان حدود 200 بیمار را خدمت رسانی کرد.

او افزود: در چند روز آینده مرکز درمانی بیماران اعصاب و روان شهید هاشمی نژاد آماده ارائه خدمت به بیماران خواهد شد

دکتر جمالیان ضمن تاکید بر مشکل کمبود تخت در مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان های استان،گفت : باید برای جلوگیری از رخ دادن بحرانی عظیم تر،برای این مشکل برنامه ریزی کرد و تخت های بیمارستانی را مدیریت نمود.

وی در ادامه خطاب به رئسای مراکز درمانی گفت : از خرید هرگونه دارو به خصوص داروهای درمان کرونایی امنتاع نکنید،چراکه تلاش می کنیم میزان بدهی به شرکت های داروسازی را کم کنیم تا در مراکز درمانی مشکلی پیش نیاید.

او گفت : هفته سخت و طولانی را در پیش رو خواهیم داشت و در روز گذشته 385 بیمار مراجعه کننده داشتیم که اگر قرار بود همه ی آنها را بستری کنیم، با مشکل بسیار جدی مواجه می شدیم که این یک زنگ خطر بسیار جدی و هولناک برای هفته ی آتی است.

وی خطاب به معاونین و مدیران ستادی و مراکز درمانی گفت : خودتان را برای یک هفته ی پرچالش آماده کنید،چراکه مطمئنا میزان بستری و مراجعین و متاسفانه فوتی ها به شدت و با سرعت زیادی افزایش خواهد یافت که با توجه به شرایط بیمارستان ها اگر این حجم بیمار مدیریت نگردد دچار فاجعه خواهیم شد.