ورزشکار استان مرکزی در بازی های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان به مدال برنز دست یافت

اردیبهشت 14, 1401
188 بازدید

ورزشکار استان مرکزی در بازی های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان به مدال برنز دست یافت   اراک– پایگاه خبری چشم براه: کسب یک مدال طلا، ۲نقره و ۴ برنز حاصل تلاش کاراته‌کاهای ایران تا پایان روز دوم مسابقات المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل است، که از ۴ مدال برنز یک مدال نصیب حسن تبرته فراهانی ورزشکار استان […]

ورزشکار استان مرکزی در بازی های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان به مدال برنز دست یافت

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
کسب یک مدال طلا، ۲نقره و ۴ برنز حاصل تلاش کاراته‌کاهای ایران تا پایان روز دوم مسابقات المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل است، که از ۴ مدال برنز یک مدال نصیب حسن تبرته فراهانی ورزشکار استان مرکزی شد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان با شرکت بیش از چهار هزار ورزشکار از ۸۰ کشور دنیا از ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی کاشیاس دوسول برزیل آغاز و تا بیست و پنجم اردیبهشت ادامه دارد.
کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در ۸ رشته ورزشی، فوتبال، جودو، کاراته، تیر اندازی، والیبال ساحلی، دومیدانی، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

گفتنی است حسن تبرته فراهانی از قهرمانان ناشنوا استان مرکزی در رشته کاراته (کومیته) این مسابقات موفق به کسب سوم و مدال برنز شد.
همچنین علیرضا کیشانی دیگر کاراته‌کای استان مرکزی در این رقابت‌ها با یک برد و یک باخت، از دور مسابقات کنار رفت.