پدر ۴۲ ساله ،هشتمین جانبخش استان در سال ۱۴۰۱

خرداد 27, 1401
126 بازدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: پدر ۴۲ ساله ،هشتمین جانبخش استان در سال ۱۴۰۱   اراک– پایگاه خبری چشم براه: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: هشتمین جانجش استان مرکزی در سال جاری، در تاریخ ۲۱خرداد ماه به دلیل عارضه ناگهانی مغزی در بیمارستان ولیعصر اراک بستری و متأسفانه در همان ساعات اولیه […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

پدر ۴۲ ساله ،هشتمین جانبخش استان در سال ۱۴۰۱

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: هشتمین جانجش استان مرکزی در سال جاری، در تاریخ ۲۱خرداد ماه به دلیل عارضه ناگهانی مغزی در بیمارستان ولیعصر اراک بستری و متأسفانه در همان ساعات اولیه دچار مرگ مغزی شد.

یاسر قربانی افزود: این جانبخش عزیز پس از اخذ رضایت در تاریخ ۲۴خرداد به بیمارستان سینا تهران برای انجام عمل و جدا سازی ارگانهای حیاتی اعزام شد.

وی بیان کرد: سرانجام در تاریخ ۲۵خرداد تحت عمل جراحی هاروست کبد و کلیه ها قرار گرفت که طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان ها رضایت بخش بوده و خوشبختانه با فداکاری این مرحوم حال گیرندگان اعضا نیز مساعد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: هشتمین حیات بخش استان مرکزی پدر ۶فرزند است که ضمن تسلیت به خانواده و بستگان این عزیز فداکار، برای فرزندان و خانواده ی وی آرزوی صبر و شکیبایی و روح آن عزیز سفرکرده آرامش و مغفرت از خداوند منان مسئلت داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان ضمن تسلیت مجدد به خانواده و آشنایان جانبخش مرحوم محمدی گفت: همه ما خود را در این غم بزرگ شریک و غمخوار تمام وابستگان این عزیز می دانیم و از این تصمیم بزرگ و خداپسندانه نهایت تشکر را دارد و این اطمینان را میدهد که روح آن بزرگوار نیز با این کار نیک و انسان دوستانه در آرامش و آسایش قرار دارد.