کارتخوان های اتوبوس ها فعال شد/ پرداخت الکترونیکی انجام می شود

تیر 13, 1401
96 بازدید

سرپرست سازمان و حمل و نقل شهرداری خبر داد؛ کارتخوان های اتوبوس ها فعال شد/ پرداخت الکترونیکی انجام می شود   اراک– پایگاه خبری چشم براه: سرپرست سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ضمن بیان اینکه هوشمند سازی اتوبوس ها حمل و نقل درون شهری در دستور کار قرار دارد، […]

سرپرست سازمان و حمل و نقل شهرداری خبر داد؛

کارتخوان های اتوبوس ها فعال شد/ پرداخت الکترونیکی انجام می شود

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
سرپرست سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ضمن بیان اینکه هوشمند سازی اتوبوس ها حمل و نقل درون شهری در دستور کار قرار دارد، گفت: کارتخوان های اتوبوس ها فعال شده و پرداخت الکترونیک صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک ساده وند در حاشیه بازدید محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از شرایط اتوبوسرانی در اراک و توقفگاه این سازمان اظهار کرد:امیدواریم بتوانیم تا اواسط مردادماه اتوبوس های تازه خریداری شده را به ناوگان شهری اضافه کنیم تا کمبود اتوبوس در خطوط جبران شود.

بر اساس این گزارش، همچنین در این بازدید، دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک از حمایت و عزم شورا برای حل مشکلات حمل و نقل بار مسافر خبر داد.

علی اصغر غفاری افزود: امیدوارم که در این خصوص شورای شهر، شهرداری و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گام‌های بلندی بسوی تحقق برنامه‌های مدیریت شهری و حمل و نقل در راستای رضایت‌مندی شهروندان بردارند.

گفتنی است، درپایان آصفری از سطح توقفگاه و قسمت‌های مختلف آن بازدید کرد، و قرارشد برخی مشکلات را بصورت شفاهی پیگیری کند.