۱۰۰۰ واحد مسکونی ایتام در استان مرکزی ساخته می‌شود

آبان 16, 1400
388 بازدید

۱۰۰۰ واحد مسکونی ایتام در استان مرکزی ساخته می‌شود اراک– رئیس کمیته امداد خمینی امام خمینی (ره) کشور گفت: ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای ایتام استان مرکزی پیش‌بینی شده که تاکنون ۲۰۱ واحد آن تکمیل شده است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید مرتضی بختیاری در سفر دو روزه خود به استان مرکزی […]

۱۰۰۰ واحد مسکونی ایتام در استان مرکزی ساخته می‌شود

اراک– رئیس کمیته امداد خمینی امام خمینی (ره) کشور گفت: ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای ایتام استان مرکزی پیش‌بینی شده که تاکنون ۲۰۱ واحد آن تکمیل شده است.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید مرتضی بختیاری در سفر دو روزه خود به استان مرکزی در حاشیه آیین تحویل یک واحد مسکونی به خانواده ایتام خمین؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد؛ واحدهای مسکونی هدف‌گذاری شده برای مددجویان در قانون جهش ساخته می شود.
وی افزود: ۱۰ هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضعفان در کشور در حال ساخت است که سه هزار و ۵۰۰ واحد آن وارد مرحله اجرا شده است.

وی ادامه داد: ۴۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز با همکاری سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بیان کرد: پیش‌بینی شده که این واحدهای مسکونی در بازه زمانی ۲ سال تکمیل شوند و تا پایان امسال ۲۵ هزار واحد تحویل خانواده‌های نیازمند کشور شود.

بختیاری با اشاره به ساخت یک‌هزار واحد مسکونی برای ایتام در استان مرکزی، عنوان کرد: ۲۰۱ واحد مسکونی تاکنون تکمیل شده است و هزینه صرف شده برای تکمیل این واحدهای مسکونی ۳۷۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ۴۸۷ واحد مسکونی تا پایان امسال تحویل خانواده‌های ایتام استان مرکزی شود و تا نیمه نخست سال آتی یک‌هزار واحد دیگر آماده تحویل به مددجویان واجد شرایط باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در پایان بیان کرد: استان مرکزی رتبه برتر در طرح ایران مهربان را کسب کرده است و ۴۲ هزار حامی ایتام استان را حمایت می‌کنند