۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت ۰ نفر

۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت ۰ نفر
آذر 16, 1400
389 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت ۰ نفر اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ مورد جدید ابتلاء در استان مرکزی شناسایی شده است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت ۰ نفر

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ مورد جدید ابتلاء در استان مرکزی شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان عصر سه شنبه در ارتباط با آخرین وضعیت استان مرکزی در مواجه با ویروس کرونا، اظهار کرد: از زمان شیوع تاکنون تعداد موارد مبتلا به ویروس به ۱۰۵ هزار و ۵۰۴ نفر رسیده است.

وی افزود: از ۳۱ مورد جدید در استان مرکزی، ۱۰ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که مورد مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:
۲۱ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است. که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس همان ۲ هزار و ۹۷۹ نفر است.