نخستین جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراک برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراک برگزار می شود
مهر 15, 1400
210 بازدید

  اراک– دبیر جشنواره ملی عکس امیرکبیر گفت: نخستین جشنواره ملی امیرکبیر همزمان با روز اراک و سالروز صدارت امیرکبیر در اراک برگزار می شود. عادل عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: مسابقه در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار […]

 

اراک– دبیر جشنواره ملی عکس امیرکبیر گفت: نخستین جشنواره ملی امیرکبیر همزمان با روز اراک و سالروز صدارت امیرکبیر در اراک برگزار می شود.

عادل عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: مسابقه در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای هنر و فن عکاسی عنوان کرد و افزود: در کنار ارتقای هنر و فن عکاسی، معرفی توانمندی های فرهنگی و اجتماعی شهرستان اراک با استفاده از زبان هنر عکاسی و تداوم در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان مطرح است.

عزیزی ابراز امیدواری کرد، برگزاری چنین جشنواره های ضمن تداوم، بتواند توجه به هنر و هنرمند را در استان مرکزی به ویژه اراک افزایش دهد.

دبیرجشنواره خاطرنشان کرد: از سه بخش تعریف شده، بخش اصلی شامل چهره شهر(ویژه اراک). بخش ویژه در حوزه فرهنگ زندگی با کرونا و بخش آزاد نیز خلاقیت را به نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به دبیر خانه جشنواره تا بیستم ماه جاری تعیین شده و بازبینی آثار وداوری نیز بیست ودوم ماه جاری در انجام می شود.

به گفته عزیزی، اختتامیه ومعرفی نفرات برتر روز بیست ونهم مهر مصادف با گرامیداشت روز اراک و صدرات امیر کبیر می باشد.