مجمع سلامت استان مرکزی در دلیجان برگزار شد

دی 13, 1400
397 بازدید

مجمع سلامت استان مرکزی در دلیجان برگزار شد اراک– چهارمین مجمع سلامت استان مرکزی با شعار «خود مراقبتی آری خوددرمانی هرگز» در شهرستان دلیجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه در این مجمع سلامت که اقشار مختلف مردم؛ جامعه پزشکی و جمعی از مسئولین شهرستان دلیجان حضور داشتند؛ معاون غذا و داروی […]

مجمع سلامت استان مرکزی در دلیجان برگزار شد

اراک– چهارمین مجمع سلامت استان مرکزی با شعار «خود مراقبتی آری خوددرمانی هرگز» در شهرستان دلیجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه در این مجمع سلامت که اقشار مختلف مردم؛ جامعه پزشکی و جمعی از مسئولین شهرستان دلیجان حضور داشتند؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد و با توجه به مقاومت آنتی‌بیوتیکی و ایجاد شده درافرادجامعه لزوم فرهنگ سازی درمصرف کالا‌های سلامت محور اعم از دارو، مکمل‌های ورزشی، لوازم ارایشی وبهداشتی‌های غیر مجاز در جامعه است ضروری است.

دراین مجمع؛ فردوسی مدیرشبکه بهداشت دلیجان هم گفت:دراین مجمع کارشناسان پیام‌های بهداشتی وراهکار‌های عملیاتی رادر۴پنل موضوعی ارائه دادند که این پنل‌ها به برنامه عملیاتی تبدیل وتعهدات و وظایف تمام دستگاه‌هاو ادارات و مردم درآن تعیین خواهدشد.
وی اظهار امیدواری کرد بابرنامه ریزی‌های انجام شده در یک سال پیش رو با ترویج خود مراقبتی، مردم از عوارض خود درمانی آگاه شده و در پایان یک سال فعالیت گام موثری برای ارتقای سلامت و آگاهی مردم در خصوص خود درمانی برداشته شود.