بهار بر شما چشم‌به‌راهی‌ها مبارک

بهار بر شما چشم‌به‌راهی‌ها مبارک
فروردین 1, 1403
46 بازدید

شاهی به میان آمد و شاهی ز میان رفت صد شکرکه‌این‌آمد و صد حیف که آن رفت جشنی اگر امروز بدین مژده بباید نیکوتر و زیباتر از این جشن نشاید جشنی و به صدر اندر بنشسته امیری کز خوی نکو زنگ غم از دل بزداید فخرالامرا آصف دولت که ز جودش حاتم به تحیر سر […]

شاهی به میان آمد و شاهی ز میان رفت

صد شکرکه‌این‌آمد و صد حیف که آن رفت

جشنی اگر امروز بدین مژده بباید

نیکوتر و زیباتر از این جشن نشاید

جشنی و به صدر اندر بنشسته امیری

کز خوی نکو زنگ غم از دل بزداید

فخرالامرا آصف دولت که ز جودش

حاتم به تحیر سر انگشت بخاید

فرمانده خاور که ز عدل و سخط او

تیهو بچه صید ازکف شاهین برباید

آراسته امروز یکی بزم که در وی

هر دم به میان این سخن نادره آید
سال ۱۴۰۲ چشم‌به‌راه به همراه شما مخاطبین گرامی بهترین سال بود ،چرا که شما عزیزان همراه  ما بودید.
در خزان نشریات با حمایت مخاطبین یک سال دیگر را گذراندیم سخت بود اما بهار امد و دیدیم که هیچ خزانی ابدی نیست و زندگی ما هم می‌گذرد.
امیدواریم سال ۱۴۰۳ سالی باشد به زیبایی همراهی شما و در سال جدید بتوانیم اخبار خوشایندی را به شما مخابره کنیم، نشریات و رسانه‌ها معلول تصمیمات مسئولین هستند و در خوب و بد اخبار دخل و تصرفی ندارند اما دعا خیر ما پیش راه مسئولینی باشد که زندگی و کار ما معلول نگاه‌، فعالیت و دستورات ایشان است.
نه اینکه به جبر معتقد باشیم و فقط نگاه کنیم…
ما در چشم‌به‌راه به همراه شما مخاطبین فرهیخته همچون گذشته مطالبه می‌کنیم، از نگاه درست می‌گوییم و دربرابر تصمیمات غلط موضع می‌گیریم.
مجموعه رسانه‌ای چشم‌به‌راه در سالی که گذشت با تلاش همکارانی که شاید امروز در بین ما نباشند ولی ما قدر‌دان انها هستیم، توانست:

چاپ ۱۲ شماره هفته نامه چشم‌به‌راه

چاپ ۱۳ صفحه ویژه نامه استان مرکزی در روزنامه سراسری رویداد امروز

درج ۶۵۸ عنوان خبر و بیش از ۱۰۰عنوان گزارش، یادداشت و مقاله در سایت چشم به راه

بارگذاری ۵۷۰ پست تلگرامی

بارگذاری بیش از ۱۰۰۰ استوری و ۴۰ پست و ریلز در اینستاگرام
را انجام دهد ما در سال ۱۴۰۲ از نظر کمی و کیفی در سخت‌ترین شرایط مالی سعی کردیم بهترین خدمات را در پلتفرم‌ها و جایگاه‌های مختلف در دسترس به شما ارائه کنیم.
همچنین ۲ شکایت از مجموعه ما انجام شد که یکی توسط پتروشیمی الوند در ماه‌های اغازین سال ۱۴۰۲ که با رای بر برائت نشریه مختومه شد.

همچنین شکایتی دیگر توسط مسعود پیرایش مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بعنوان اولین اقدامات ایشون از خبرنگار و ادمین دنیای مجازی صفحات چشم‌به‌راه ثبت شد که همچنان در مسیر دادرسی و غیر قابل تشریح است.

هفته نامه چشم‌به‌راه در کنار مردم با چاپ ۵ شماره با سرتیتر الودگی هوا سعی کرد در مقابل چالش بزرگ مازوت سوزی نیروگاه شازند بایستد، شرمساریم که نتوانستیم نتیجه مناسبی برای مردم رقم بزنیم ولی به شما قول می‌دهیم که در کنار شما هم استانی‌های عزیز در برابر مسائل محیط زیستی و معضلات اجتماعی سکوت نکنیم و اشتباهات مدیران و مسئولین را با هر تاوانی گوشزد کنیم هرچند بخواهد باعث تهدید اصحاب زر و زور باشد و بما بتازند با شکایت و پرونده سازی ، اعتقاد داریم خداوند متعال حافظ ما خواهد بود در برابر ناملایمتی‌ها و زورگویی‌ها از ما محافظت خواهد کرد و گذر خواهیم کرد از این مسیر پرخطر چرا که بعد از هر خزان، بهار می‌اید.