رمضانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی ،نفس کش می‌طلبد!

رمضانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی ،نفس کش می‌طلبد!
اسفند 26, 1402
70 بازدید

رمضانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی ،نفس کش می‌طلبد! اگر تصمیم من برای واگذاری سالن نمایشگاه به گروه انتخاب بصورت ۵ ساله غیر قانونی است، دستگاه‌های مربوطه جلویم را بگیرند! مهدی رمضانی یک روز بعد از اعتراض اتحادیه لوازم خانگی اراک به واگذاری غیر قانونی سالن نمایشگاه اراک برای فروشگاه دائمی انتخاب من که […]

رمضانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی ،نفس کش می‌طلبد!

اگر تصمیم من برای واگذاری سالن نمایشگاه به گروه انتخاب بصورت ۵ ساله غیر قانونی است، دستگاه‌های مربوطه جلویم را بگیرند!

مهدی رمضانی یک روز بعد از اعتراض اتحادیه لوازم خانگی اراک به واگذاری غیر قانونی سالن نمایشگاه اراک برای فروشگاه دائمی انتخاب من که از زیر مجموعه‌های گروه انتخاب است جلسه مطبوعاتی ترتیب و به این موضوع واکنش نشان داد و خط و نشان کشید؛ به گزارش چشم به راه و به نقل از نامه اراک مواضع بیان شده رمضانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان مرکزی اینطور بیان شد:

 

برای برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی هیچ یک از کسبه اراک وارد نشدند، در حالی که اولویت ما کسبه اراک است.اگر اتحادیه لوازم خانگی فعال است باید کمک می‌کرد.

 

سال گذشته به دلیل در نظر گرفتن شرایط اصناف، اجازه برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار را ندادند.

 

در قم شاهد فعالیت فروشگاه‌های متعدد بزرگی هستیم که زمینه اشتغال بسیاری از افراد را فراهم کرده اند.

 

باید بهترین و با کیفیت ترین خدمات در نمایشگاه به مردم ارائه شود.

 

تشریفات قانونی و اداری واگذاری سالن به محصولات گروه تولیدی انتخاب(لوازم خانگی اسنوا)، طی شده است، اگر غیرقانونی است؛ دستگاههای مربوط جلوی آن را بگیرند.

 

روزی ده ماشین از سرای ایرانی وسایل برای مردم اراک ارسال می شود و این یعنی زمینه در اراک وجود دارد.

 

بحث سراها و هزینه، فایده فعالیت ان‌ها اینروز‌ها به موضوع اصلی صنف‌های لوازم خانگی، مبلمان ،لوستر و موبایل و …. بدل شده است.

تمام روسای اتحادیه در کشور حضور این سراها با رانت‌های دولتی و بانکی را باعث نابودی اصناف می‌دانند و بر خلاف نگاه مدیر‌عامل نمایشگاه‌های استان مرکزی این چالش را ابر چالش اصناف و باعث بیکاری ، نابودی اصناف، سو استفاده و انحصار زنجیره عرضه و بسیاری معضلات بعدی می‌دانند اما تا به حال هیچ نمایشگاه و شرکت نمایشگاهی در کشور اجازه ورود این سراها به داخل نمایشگاه که خانه اصناف است را نداده‌اند و این اقدام یعنی واگذاری ۵ ساله یک سوله نمایشگاهی به یکی از سراها برای عرضه دائمی لوازم خانگی ، مبلمان، تجهیزات دکوری و پرده و لوستر مطمئنا یک زنگ خطر جدی برای کسبه اراک می‌باشد و متناقض با هدف و اساسنامه شرکت نمایشگاهی است .

نمایشگاه‌های استان مرکزی علی رغم پتانسیل بالای صنعتی و مالی و تجاری هیچوقت جایگاه مناسبی در کشور نداشته و امسال از لحاظ کیفی بسیار ضعیف‌تر از قبل برگزار شد.

مهدی رمضانی مدیر عامل شرکت نمایشگاهی در بخشی اعلام کرده که اتحادیه در برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی کمک نکرده، اما از خود نمی‌پرسد که چگونه نمایشگاه برگزار می‌کنید که حتی تمام شرکت‌های فعال تولید لوازم خانگی در استان مرکزی هم حاضر نشده‌اند در نمایشگاه مرکز استان شرکت کنند تا تولیدات خود را به نمایش بگذارند و شما چه انتظاری از صنف دارید.

 

جالب‌تر اینجاست که مشاور استاندار استان مرکزی در امور اصناف وجود سراها را عامل اشتغالزایی و سبب خیر شهر قم می‌داند درحالیکه به تازگی ذوالنور نایب رییس مجلس یازدهم به فساد و رانت گسترده و عدم نظارت بر عملکرد این سراها در قم اشاره کرده است و به سرازیر شدن منابع پولی به این سو بجای صرف منابع مالی در تولید معترض بوده است.

 

فارغ از قانونی بودن یا نبودن این واگذاری باید به نوع نگاه مدیر نمایشگاه‌ها استان بیشتر پرداخت چرا که ایشان مشاور اصناف اقای استاندار هم هستند و با این نگاه کینه جویانه نسبت به اصناف بیم مشاوره‌های غلط و در پی ان تصمیمات اشتباه مقام ارشد اجرایی استان مرکزی هم می‌رود.