کار نبوغ در اراک تمام شد.

کار نبوغ در اراک تمام شد.
اسفند 27, 1402
49 بازدید

کار نبوغ در اراک تمام شد. تیم بسکتبال نبوغ با نتیجه ۷۵ به ۸۷ بازی سوم پلی اف لیگ حرفه‌ای را مقابل گنور اصفهان همانند ۲ بازی قبلی مقابل این تیم واگذار کرد تا به کار خود در لیگ حرفه‌ای بسکتبال پایان دهد. باشگاه نبوغ نیازمند اسیب شناسی جدی ۸ سال حضور تیم بسکتبال نبوغ […]

کار نبوغ در اراک تمام شد.

تیم بسکتبال نبوغ با نتیجه ۷۵ به ۸۷ بازی سوم پلی اف لیگ حرفه‌ای را مقابل گنور اصفهان همانند ۲ بازی قبلی مقابل این تیم واگذار کرد تا به کار خود در لیگ حرفه‌ای بسکتبال پایان دهد.

باشگاه نبوغ نیازمند اسیب شناسی جدی

۸ سال حضور تیم بسکتبال نبوغ در لیگ دست یک و لیگ برتر بسکتبال کشور تنها یکبار با حضور در بین ۴ تیم لیگ انهم ۳ فصل پیش در لیگ دسته اول اتفاق افتاده است.
در لیگ امسال تقریباً در تمام مسابقات کوارتر اول را نبوغ با اختلاف ۱۰ امتیازی عقب می‌افتاد و بعد با توانمندی فردی ۲ ۳ بازیکن میتوانست به شرایط پایدار تر برسد.
برد‌های نبوغ در لیگ حرفه‌ای امسال اکثرا با اختلاف کم و در شرایط حساس و با چاشنی شانس همراه بود.
مدیریت و مجموعه باشگاه در اطلاع رسانی، جذب هوادار و ایجاد حس تعلق عموم شهروندان به تیم ‌بسکتبال نبوغ در ۸ سال ناموفق بودند.

باید بدانیم که تیم بسکتبال و باشگاه نبوغ توسط یک اسپانسر کاملاً خصوصی (شرکت نبوغ سرمایش) و بخاطر علاقه سهامداران این شرکت(خانواده کُبری) به رشته ورزشی بسکتبال تاسیس شد و فرصت سوزی و نتیجه حداقلی برای این باشگاه اصلاً قابل قبول نیست و نمی‌توان مثل باشگاه الومینیوم به این باشگاه نگاه کرد.