مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهای اراک پایان یافت.

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهای اراک پایان یافت.
آبان 8, 1400
733 بازدید

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهای اراک پایان یافت. اراک– مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های اراک با شناخت تیم های برتر پایان یافت. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای اراک در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید سمیعی کارخانه ماشین سازی اراک برگزار شد. در پایان […]

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهای اراک پایان یافت.

اراک– مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های اراک با شناخت تیم های برتر پایان یافت.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای اراک در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید سمیعی کارخانه ماشین سازی اراک برگزار شد. در پایان در رده سنی نوجوانان باشگاه رکورد با کسب ۲۴ امتیاز مقام نخست را کسب کرد. باشگاه‌های آسیا با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و باشگاه آلومینیوم با کسب ۱۲ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش، در رده سنی جوانان باشگاه آلومینیوم با کسب ۴۲ امتیاز، باشگاه پاسارگاد با ۳۰ امتیاز و باشگاه زاگرس با کسب ۲۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
در رده سنی بزرگسالان هم، باشگاه آسیا با کسب ۵۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، باشگاه پاتیس با کسب ۳۶ امتیاز نایب قهرمان شد و باشگاه آلومینیوم با کسب ۲۷ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.
گفتنی است سجاد بیاتیان از باشگاه پاتیس با مهار کردن وزنه ۲۲۰ کیلوگرم توانست به مقام قهرمانی قهرمانان دست یابد.