کشف فلزیاب های قاچاق ميلياردي در شازند

آبان 9, 1401
108 بازدید

کشف فلزیاب های قاچاق ميلياردي در شازند   اراک –پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف یک دستگاه سواری و کشف ۲ دستگاه فلزیاب خارجي قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از آن خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، سرهنگ”عبدالرضا جودكي گفت: در […]

کشف فلزیاب های قاچاق ميلياردي در شازند

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف یک دستگاه سواری و کشف ۲ دستگاه فلزیاب خارجي قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از آن خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، سرهنگ”عبدالرضا جودكي گفت: در راستاي طرح برخورد با قاچاق كالا، روز گذشته مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان شازند در هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و پس از انجام اقدامات فني و تخصصي لازم، آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.
وی خاطر نشان کرد: مأموران انتظامي در بازرسی از اين خودرو موفق به کشف ۲ دستگاه فلزیاب خارجي قاچاق، به همراه دیگر متعلقات آنها شدند.
جودكي با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده برابر نظر كارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات براي سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی قرار دارد گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از فعاليت هاي این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طريق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.