نخستین مرکز نیکو کاری فضای مجازی کشور در استان مرکزی راه اندازی شد

نخستین مرکز نیکو کاری فضای مجازی کشور در استان مرکزی راه اندازی شد
مهر 11, 1400
483 بازدید

  اراک– نخستین مرکز نیکوکاری فضای مجازی کشور با عنوان «مهام» باحضور مدیر کل شبکه های مردمی کمیته امداد در استان مرکزی راه اندازی شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، در آئین افتتاح این مرکز مدیر کل شبکه های مردمی کمیته امداد کشور، با اشاره به فعالیت ۸۳۰۰ مراکز نیکوکاری در سطح کشور […]

 

اراک– نخستین مرکز نیکوکاری فضای مجازی کشور با عنوان «مهام» باحضور مدیر کل شبکه های مردمی کمیته امداد در استان مرکزی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، در آئین افتتاح این مرکز مدیر کل شبکه های مردمی کمیته امداد کشور، با اشاره به فعالیت ۸۳۰۰ مراکز نیکوکاری در سطح کشور گفت: در ۶ ماهه امسال ۳۱۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های مختلف به نیازمندان ارائه شده است.

راه اندازی ۲۰۰۰۰مرکزنیکوکاری در کشور

حمزه علی کوهساری با بیان اینکه، راه‌اندازی ۲۰ هزار مرکز نیکوکاری از اهداف کمیته امداد است، اظهار کرد: کمک‌های مردمی امانت در دست ماست و باید به بهترین شکل ممکن به دست نیازمندان برسد. بنابراین مراکز نیکوکاری در دورترین روستاها نیز آماده خدمت به محرومان هستند‌.

وی با اشاره به اینکه تمام مراکز نیکوکاری به صورت سازمان‌یافته به هم متصل هستند، ادامه داد: فرایند ثبت و ضبط کمک‌های مردمی در این مراکز، در کمترین زمان انجام می‌شود و این روند در راستای اجرای عدالت در بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی است.

ضرورت استفاده از بستر الکترونیکی

کوهساری بر ضرورت استفاده از بسترهای الکترونیکی برای داشتن سامانه قدرتمند خیر و احسان در کشور تاکید و اضافه کرد: امروز مراکز نیکوکاری عمومی در همه بخش‌ها خدمات ارائه می‌دهند و مراکز نیکوکاری تخصصی نیز دربخش‌های فرهنگی، کارآفرینی، درمان و … به ارائه خدمت به نیازمندان می‌پردازند

برچسب‌ها: