آتش‌سوزی گسترده انبار علوفه مرزیجران اراک مهار شد

تیر 20, 1401
156 بازدید

آتش‌سوزی گسترده انبار علوفه مرزیجران اراک مهار شد   اراک–پایگاه خبری چشم براه؛ سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش‌سوزی گسترده انبار علوفه مرزیجران اراک مهار و از سرایت آن به نقاط دیگر آن جلوگیری به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از اداره ارتباطات و امور بین […]

آتش‌سوزی گسترده انبار علوفه مرزیجران اراک مهار شد

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه؛
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش‌سوزی گسترده انبار علوفه مرزیجران اراک مهار و از سرایت آن به نقاط دیگر آن جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محسن فضلی افزود: روز گذشته گزارش آتش سوزی در یک انبار علوفه در روستای مرزیجران به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک آتش نشانان ایستگاه های شماره ۴ و ۱۱ را به ترتیب از کوی میدان فراهان و کوی الغدیر به محل حادثه اعزام کرد.

وی بیان کرد: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد در حیاط یک منزل مسکونی در روستای مرزیجران مقدار زیادی علوفه دپو شده بود که به علت نامعلوم طعمه حریق شده بود و هر لحظه امکان سرایت شعله‌های سرکش آتش به داخل منزل می رفت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار کرد: آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه، خود را به تجهیزات حفاظت فردی مجهز کرده و با تقسیم شدن به چند گروه، با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی، مشغول مهار و خاموش سازی آتش شدند.

فضلی تصریح کرد: این حادثه خسارت‌های مالی زیادی در پی داشت و مهار این آتش گسترده ۲ ساعت به طول انجامید و خوشبختانه حادثه جانی در پی نداشت.