جشن سومین برد در خانه با درخشش مهدی لیموچی

جشن سومین برد در خانه با درخشش مهدی لیموچی
شهریور 11, 1402
182 بازدید

جشن سومین برد در خانه با درخشش مهدی لیموچی به قلم:محمد‌پاکی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، آلومینیوم با درخشش مهدی لیموچی، شمس آذر قزوین را شکست داد و بعد سومین برد متوالی با نه امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. سومین برد متوالی آلومینیوم استادیوم امام‌خمینی اراک در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال […]

جشن سومین برد در خانه با درخشش مهدی لیموچی

به قلم:محمد‌پاکی

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، آلومینیوم با درخشش مهدی لیموچی، شمس آذر قزوین را شکست داد و بعد سومین برد متوالی با نه امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

سومین برد متوالی آلومینیوم

استادیوم امام‌خمینی اراک در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با حضور آقایان و بانوان، میزبان بازی آلومینیوم اراک و شمس‌آذر قزوین بود. آلومینیوم با یک بازی خوب و حساب شده توانست مهمان خود شمس‌آذر را دو بر صفر شکست بدهد و سه امتیاز خانگی را به جیب بزند و به سومین برد متوالی این فصل برسد.

نیمه دوم آلومنیوم اجازه نداد شمس آذر نفس بکشد

نیمه اول بازی تنها یک موقعیت حساس داشت و ارسال میلاد فخرالدینی به تیرک خورد و در برگشت تبریزی موفق به باز کردن طلسم گلزنیش نشد.
اما نیمه دوم از بهترین نیمه های شاگردان مجتبی حسینی در این فصل بود. در دقیقه ۵۴ مهدی لیموچی روی یک حرکت فردی با یک شوت خوشگل دروازه شمس آذر را باز کرد. ۱۵ دقیقه بعد روی یک حرکت تیمی فوق‌العاده و پاس به عقب قشنگ تبریزی مهدی لیموچی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دومین گل خود و آلومنیوم را زد. در ۲۰ دقیقه پایانی تیم میزبان به خوبی بازی را اداره کرد و حتی در یک صحنه موقعیت گلزنی داشت که شریفات موقعیت را خراب کرد و بازی با همان نتیجه دو هیچ به اتمام رسید.

آلومینیوم نه امتیازی و رتبه چهارم جدول

آلومینیوم با یک عملکرد تحسین‌برانگیز و غیرقابل پیشبینی با سه برد و نه امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته است و شاگردان مجتبی حسینی و هواداران شهر اراک که این روز ها بانوان هم شور و هیجان خاصی به استادیوم بخشیده‌اند برای ادامه فصل بسیار امیدوار هستند.

مهدی لیموچی، استعداد درخشان این روز های اراک

مهدی لیموچی با بازی درخشانش در مقابل شمس آذر و زدن دو گل امتیاز ۸.۵ را کسب کرد و بهترین بازیکن هفته شد.
مهدی متولد ۲ آذر ۱۳۷۸ از شهر کازرون بعد از بازی در تیم ملی امید و فولاد فصل گذشته در پیکان توپ می‌زد و این فصل به همراه مربی خود مجتبی حسینی به آلومینیوم پیوست. مهاجم جوان کازرونی با دو گلی که در استادیوم خانگی باشگاه آلومینیوم زد محبوبیت شگفت‌انگیزی میان جوانان اراکی پیدا کرده است و به او لقب mlv داده شده است و امیدواریم مهدی به همراه آلومینیوم سال خوبی رو پشت سر بگذارند.

برچسب ها